Verzenden & Retourneren

Verzenden & Retourneren - Modelcore

Verzending

 

Wij streven ernaar om alle bestellingen die vóór 23:59 uur geplaatst zijn de volgende dag, indien anders aangegeven, te verzenden. Bestellingen worden doorgaans binnen 1 tot 3 dagen verwerkt en verzonden. Soms kan de verwerking langer duren, bijvoorbeeld wanneer een product niet op voorraad is of nog geproduceerd moet worden.

 

Wij leveren uitsluitend binnen Nederland, België en Duitsland. De levering vindt plaats via PostNL of een andere geselecteerde pakketdienst. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

 

Let op: tijdens feestdagen of acties kan de verwerkingstijd langer zijn. Bestellingen die tijdens feestdagen worden geplaatst, worden doorgaans na afloop van deze dagen verwerkt. Indien hiervan wordt afgeweken, wordt dit duidelijk aangegeven.

 

Mocht u per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om dit te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden.

 

 

 

Retourneren

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits de producten onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking verkeren. Retourzendingen die niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen door ons geweigerd worden en leiden mogelijk tot het niet in behandeling nemen van uw retour.

 

Bij retournering bent u zelf verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij het product beschadigd of foutief geleverd is.

 

Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten, ontvangt u de volledige aankoopprijs terug. Eventuele verzendkosten voor de oorspronkelijke levering worden niet vergoed, tenzij het om een fout van ons gaat.

 

Indien uw bestelling wordt verzonden naar een pakketpunt en niet binnen de afhaalperiode wordt opgehaald, zal de bestelling retour komen. In dat geval brengen wij €5,95 retourkosten in rekening. Dit bedrag wordt ingehouden op uw terugbetaling.

 

(Let op: onder ‘originele verpakking’ verstaan wij de verpakking die bescherming biedt tegen schade tijdens transport. Verpakkingsmateriaal voor uitstraling, zoals papieren wikkels, is hiervoor niet vereist.)

 

 

 

Gepersonaliseerde producten

Gepersonaliseerde producten en designs zijn exclusief voor u op maat gemaakt en kunnen daarom niet worden geretourneerd of geruild. Dit is conform de wettelijke regels omtrent maatwerk en gepersonaliseerde producten.

 

Indien een gepersonaliseerd product beschadigd is, een fabricagefout bevat of niet overeenkomt met uw bestelling, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen dit naar behoren oplossen, bijvoorbeeld door reparatie, vervanging of terugbetaling.

 

 

 

Overige informatie

Het risico van verlies of beschadiging van de producten ligt bij ons tot het moment van levering aan u of een door u aangewezen derde.

 

Wij adviseren u uw pakket altijd in ontvangst te nemen of tijdig op te halen bij het pakketpunt om eventuele kosten of ongemakken te voorkomen.

 

Voor vragen over verzending, levering of retourneren kunt u contact opnemen via onze klantenservice.

Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen.

 

 

 

Laatst herzien op:

10-6-2025

Dit verzend- en retourbeleid kan van tijd tot tijd worden aangepast. Wij adviseren onze klanten om deze pagina regelmatig te raadplegen om op de hoogte te blijven van de meest actuele voorwaarden.